Naprawy bieżące samochodu Wrocław

Jak coś stuka, cieknie albo zapala się kontrolka – nie czekasz. Działasz. I wtedy trafiasz do nas. Bieżące naprawy? To codzienność. My nie kombinujemy – tylko robimy. Od ręki, konkretnie, na miejscu.

Wrocław – Partynice
koło toru wyścigów konnych.

JAK DOJECHAĆ?
HansExpert » Naprawy bieżące auta – Wrocław-Krzyki

Co obejmują naprawy bieżące samochodu?

Nie każda usterka wymaga holowania i rozbierania pół auta. Często to drobiazg – ale trzeba go złapać na czas. Naprawiamy wszystko, co przeszkadza w jeździe: od stuków i pisków po nierówne obroty.

Naprawy bieżące układu zawieszenia

Wymiana wahaczy, tulei, sworzni.

Naprawa amortyzatorów i sprężyn.

Objawy: stuki, luz, skrzypienie, ściąganie auta

Stuki w zawieszeniu? Sprawdzimy. Bez wstydu – każdy kiedyś przyjeżdżał na dziurawym.

Naprawy bieżące UkładU hamulcowEGO

Pisk? Metal o metal? Jeżeli nie sprawdzisz co to, wtedy pożałujesz. Klocki, tarcze, płyn – sprawdzimy wszystko. Pisk przy hamowaniu? To nie „efekt sportowy”. To znak, że klocki mają dość.

Wymiana klocków, tarcz, zacisków.

Kontrola przewodów i płynu.

Odpowietrzanie układu.

Objawy: piszczenie, słabe hamowanie, twardy pedał, kontrolka ABS.

Naprawy bieżące Silnika i osprzętu

Silnik piszczy, nierówno pracuje, śmierdzi olejem? To jeszcze nie koniec świata. Ale trzeba działać – zanim będzie za późno. „Trochę cieknie, ale jeździ”? Do czasu. My to ogarniamy – zanim przyjdzie czas na generalny remont.

Drobne wycieki oleju i płynów.

Wymiana uszczelek, czujników, przewodów.

Pasek osprzętu, rolki, alternator.

Objawy: wycieki, drgania, nierówna praca, kontrolka check engine.

Naprawy bieżące UkładU chłodzenia

Płyn znika? Temperatura skacze? Nie licz, że się „rozchodzi” – my to ogarniemy, zanim zagotujesz głowicę. Grzeje się? Nie kombinuj. Zatrzymaj się u nas.

Wymiana chłodnicy, termostatu.

Naprawa wentylatora, czujników temperatury.

zupełnienie i wymiana płynu chłodniczego.

Objawy: grzanie się silnika, zapach glikolu, spadki poziomu płynu.

Jakie auta przyjmujemy?

Osobówki i dostawczaki – byle miały koła i silnik.

Francuskie klasyki: Peugeot, Citroën, Renault, Dacia, Mercedes, Ford.

Wszystko do 3,5 tony.

zaRezerwuj wizytę w warsztacie