Serwis silników puretech wrocław krzyki

Silnik niby nowoczesny, niby oszczędny – a potrafi doprowadzić do łez. PureTech wygląda niewinnie, ale jak zignorujesz jego potrzeby, to szykuj się na gruby rachunek.

Wrocław – Partynice
koło toru wyścigów konnych.

JAK DOJECHAĆ?
HansExpert » Serwis silników PureTech – Wrocław-Krzyki

Silniki PureTech – pasek w oleju i problemy, o których trzeba wiedzieć

Słaby olej = pasek się rozpuszcza.

Zły interwał wymiany = osad, zatarcie, dramat.

Wymiana rozrządu? Trzeba rozbierać pół silnika.

Jeśli ktoś Ci mówi, że to “trwałe jednostki” – zapytaj, kiedy ostatnio wymieniał olej i filtr.

silniki PureTech – Najczęstsze problemy

Zaniedbany olej = rozpuszczony pasek rozrządu.

Osady w smarowaniu = zatkany smok, utrata ciśnienia.

Problem z czasowaniem zaworów = błędy, nierówna praca, check engine.

Zbyt późna wymiana paska = urwane zęby, uszkodzenie silnika.

To nie są pojedyncze przypadki. To norma przy braku serwisu. PureTech nie wybacza.

Jak diagnozujemy i serwisujemy PureTech w HansExpert?

Badamy olej – kolor, struktura, obecność opiłków.

Podpinamy komputer – szukamy błędów układu VVT, rozrządu i sond.

Demontujemy obudowę i zaglądamy do paska.

Oceniamy zużycie i ustalamy realny interwał wymiany – nie marketingowy.

Dobrze wykonana diagnostyka = oszczędność kilku tysięcy złotych w przyszłości.

Dlaczego PureTech nie wybacza zaniedbań?

Bo to nowoczesny silnik z wymaganiami. I nie chodzi o to, że jest „zły” – tylko o to, że potrzebuje dobrej obsługi.

Nie wymieniasz oleju? Pasek puszcza wióry.

Nie robisz diagnostyki? Uszczelniacze się wybijają.

Nie wiesz, co masz pod maską? Zostajesz z dymem i lawetą.

SILNIKI PURETECH – ZALETY SYSTEMU MOKREGO PASKA

Dłuższa żywotność paska
Kąpiel w oleju wydłuża trwałość paska, co prowadzi do rzadszej potrzeby wymiany.

Lepsze chłodzenie i smarowanie
Mniejsze ryzyko przegrzania oraz obniżone tarcie między elementami zapewniają stabilne warunki pracy.

Zwiększona niezawodność
Utrzymanie właściwego czasu otwarcia i zamknięcia zaworów może być bardziej niezawodne dzięki precyzyjnemu smarowaniu.

SILNIKI PURETECH – WADY SYSTEMU MOKREGO PASKA

Potrzeba wysokiej jakości oleju
Niskiej jakości olej może negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie układu. Regularna wymiana oleju to podstawa!

Potencjalne wycieki
Z biegiem czasu uszczelnienia mogą ulegać uszkodzeniu, co może prowadzić do wycieku oleju z komory rozrządu.

Wyższy koszt serwisowania
Silniki z mokrym rozrządem mogą wiązać się z wyższymi kosztami naprawy w przypadku awarii.

Zastosowanie paska rozrządu zamoczonego w oleju silnikowym stanowi innowacyjne podejście mające na celu zapewnienie lepszej trwałości i precyzji działania układu rozrządu w silnikach spalinowych. Dzięki swoim zaletom, takie rozwiązanie zyskuje popularność, zwłaszcza w nowoczesnych jednostkach napędowych. Jednak, jak każde rozwiązanie techniczne, wymaga ono odpowiedniej konserwacji oraz uwagi ze strony użytkowników, aby móc cieszyć się jego korzyściami przez długi czas.

zaRezerwuj wizytę w warsztacie