Wymiana paska rozrządu – Wrocław Partynice

Rozrząd nie daje drugiej szansy. Pęknie – i kończysz z rozwalonym silnikiem.

Wrocław – Partynice
koło toru wyścigów konnych.

JAK DOJECHAĆ?
HansExpert » Wymiana paska rozrządu

Co zawiera kompletna wymiana rozrządu?

U nas wymiana paska rozrządu to nie wróżenie z fusów. Robimy to zgodnie z technologią producenta – z pompą, płynem, rolkami i Twoim spokojem na kolejne 90 tysięcy. To nie tylko pasek. To zestaw, który musi działać jako całość.

Co robimy konretnie?

Nowy pasek zębaty.

Rolki – napinająca i prowadzące.

Pompa cieczy chłodzącej.

Świeży płyn chłodniczy.

Kontrola uszczelek i dekli.

Ustawienie faz rozrządu.

Reset inspekcji serwisowej.

U nas nie ma „na skróty”. Wszystko robimy jak trzeba – albo wcale.

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Czekanie „aż się rozsypie” to nie strategia. To gotowy przepis na tragedię. Zatem kiedy wymienać pasek rozrządu?

Co 90–180 tys. km (zależnie od modelu).

Co 5–7 lat – nawet jeśli prawie nie jeździsz.

Po zakupie używanego auta (chyba że masz fakturę).

Gdy silnik pracuje głośno, nierówno lub coś piszczy.

Zerwiesz pasek – liczysz zawory. Podjedź do nas wcześniej.

jakie są Objawy zużytego rozrządu?

Nie trzeba być mechanikiem, żeby coś wyczuć. Trzeba tylko nie udawać, że nic się nie dzieje. Na co zwrócić uwagę?

Piszczenie pod maską.

Szum lub chrobotanie z rozrządu.

Drgania silnika.

Nierówna praca na biegu jałowym.

Check engine bez powodu.

Olej lub płyn w okolicach dekla rozrządu.

Pasek czy łańcuch? Co masz w aucie?

Nie zgadujemy. Sprawdzamy po numerze VIN. Silnik paskowy? Wymieniamy. Łańcuchowy? Sprawdzimy naciąg.

1.2 PureTech – pasek mokry.

1.6 THP – pasek (lub łańcuch – zależy od rocznika).

1.5 BlueHDi – pasek.

2.0 HDi – też pasek.

1.6/2.0 DCI – Renault/Nissan – pasek.

zaRezerwuj wizytę w warsztacie